PerfectALLIANCE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PerfectALLIANCE


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in
Europe Time
Latest topics
» Oil Declines in New York, Paring Biggest Monthly Increase Since May 2009
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Oct 31, 2011 3:37 am by Swinderman

» I think this is what you need
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeWed Aug 03, 2011 11:10 pm by Guest

» Metformin, such beginning plant-derived
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeFri Jul 29, 2011 8:39 pm by Guest

» Играть в игровые автоматы
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeThu Jul 28, 2011 1:31 am by Guest

» Экскурсии по Тенерифе,дешёвые цены
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeTue Jul 26, 2011 6:52 pm by Guest

» Newcastle dating - Can u leave in the morning?
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Jul 25, 2011 9:33 am by Guest

» Good bye my friends (lamp+stra) :'(
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Mar 01, 2010 7:34 am by LAMPY

» PA vs GHOSTEAM (8:0 WIN)
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Mar 01, 2010 4:00 am by Ultras76

» Special Interview by LAMP+drap for Italians
COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeFri Feb 26, 2010 3:43 am by LAMPY

September 2024
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
CalendarCalendar
Who is online?
In total there are 24 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 24 Guests

None

Most users ever online was 24 on Fri Sep 20, 2024 10:50 am

 

 COME BACK!/LE RETOUR

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Stratege78
Admin
Stratege78


Posts : 27
Reputation : 3
Join date : 2009-06-05
Age : 37
Location : Rancho Cucamonga

COME BACK!/LE RETOUR Empty
PostSubject: COME BACK!/LE RETOUR   COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Nov 30, 2009 4:57 pm

Hi all members!

SInce last summer, when zac, lamp an I have left for a break the team has died seriously. OBVIOUSLY, it has been very bad, now we are not the team we used to be anymore, now we are BAD. That's why we have to react! We have to recover the enthusiasm and that teamwork that we had before. Some new members are gonna join and we are going to practice more in the beta version, help each other with the decks and all that. Thats the key: Teamwork! I am expecting Silent to show the example in wars and win, you are a leader for the team. I will train hard myself to recover my skills with whoever wants to join me. We are back and we will win together. Thank you all!!!

Together nothing can stop us. We are a team, not individual, now its time to show it, and to show it to everybody. GO PERFECT!

Translation:

Depuis l'ete dernier, lorsque zac, lamp et moi avons quitter le jeu, ca a tuer l'equipe. De toute evidence, aujourd'hui on est plus l'equipe qu'on etait, on est mauvais. C'est pourquoi on se doit de reagir! On doit retrouver l'entousiasme et l'esprit dequipe qui nous animait avant.On va s'entrainer beaucoup plus pour la nouvelle version, on va s'entraider pour les decks et tout ca. Mais la clef c'est l'esprit d'equipe, on doit jouer et gagner en equipe, on doit se battre les uns pour les autres, pas chacun pour sa gueule! J'attends ossi de silent qu'il se comporte en leader et qu'il montre l'exemple en dtruisant tout en war. Je vais personellement m'entrainer dur pour retrouver mes capacites que g perdu, je vais prendre tom sous mon aile et on va s'entrainer tous les 2. Je vous garantis: ON EST DE RETOUR! Merci a tous!

Ensemble personne ne pourra nous arreter. Souvenez vous on est une equipe pas un groupe d'individualites, on joue pour l'autre, on s'arrache pour l'equipe. Celui qui ne s;entraine pas ne joue pas. Maintenant c'est l'heure de montrer a tous ce qu'est la PerfectALLIANCE!


Last edited by Stratege78 on Mon Nov 30, 2009 9:06 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
PerfectImpackt
Admin
PerfectImpackt


Posts : 9
Reputation : 0
Join date : 2009-06-05
Age : 29
Location : ???

COME BACK!/LE RETOUR Empty
PostSubject: Re: COME BACK!/LE RETOUR   COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Nov 30, 2009 5:33 pm

Je suis avec vous cette foi j'me mets a fond avec vous


translation in english: I am with you, this time i will be totally devoted
Back to top Go down
Stratege78
Admin
Stratege78


Posts : 27
Reputation : 3
Join date : 2009-06-05
Age : 37
Location : Rancho Cucamonga

COME BACK!/LE RETOUR Empty
PostSubject: Re: COME BACK!/LE RETOUR   COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeMon Nov 30, 2009 8:35 pm

When we look at the list of member we are screwing up everything, the team looks good but that doesnt make it good. It is a shame for us to have lost against GeeGee, this should never happen again, and it won't.
Lets just considered that we had a team before with zac and now we are a new team with higher goals. Its a a new start. So step up for PA!

Translation/traduction:

Quand on regarde la liste des membres, on est en train de tout gacher, l'equipe est forte sur le papier mais ca ne fait pas d'elle une bonne equipe. C'est une honte d'avoir perdu contre GeeGee, ca ne doit jamais ce reproduire, c'est inacceptable. C'est un nouveau depart pour la team et j'attends toute l'equipe d'etre derriere moi et lampard!
Back to top Go down
LAMPY
Admin
LAMPY


Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-06-05
Age : 36
Location : FRANCE/PARIS

COME BACK!/LE RETOUR Empty
PostSubject: Re: COME BACK!/LE RETOUR   COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitimeTue Dec 01, 2009 8:11 am

Je suis tout a fait d'accord, la PA ne montre pas son vrai niveau actuellement. en étant tous reunis pour les tournois je pense que l'on peut vite retrouver nos marques surtout avec les joueurs que l'on a. c'est vrai que le départ de Zac nous a déstabilisé, mais aujourdui on recommence de nouvelles bases.
On sera renforcé par :
-YAMIBAKURA333 ( normalement, pour nous aider à diriger l'équipe )
-Salamance ( son compte principal)
et en test :
-Antei
-CyberBaltazhar.

La v3 est une nouvelle aventure, on a besoin de vous tous. Je connais chacun de vous individuellement à vos meilleurs niveaux respectifs et si vous êtes dans la PA c'est que vous le méritez et que j'ai toujours eu confiance aux joueurs que nous avons recruté, malgré les defaites et les coups de moral parfois. Ne faisons pas comme l'équipe de france les amis lol, des gros joueurs mais une mauvaise coordination. Soyons comme le BARCA ! ou l'espagne ^^

JE VOUS INVITE à : vous inscrire et faire vivre le forum tous ensemble, à mettre des news, vos decks, de parler de sujets...
JE VOUS INVITE à : ecrire en francais et traduire en anglais comme nous le faisons à l'instant. une bonne communication et compréhension est la clef de la réussite Smile

merci à tous et à bientot cheers

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

translate in english :
I completely agree, the PA does not show its true level now. being together for all the tournaments I think we can quickly recover our skills with the players we have. It is true that the loss of Zac has messed up the team, but now will we start with new bases.

There will be enhanced by :
-YAMIBAKURA333 (normally to help us to manage )
-Salamance (his main account)
and in try out :
-Antei
-CyberBaltazhar.

This comin up v3 is a new adventure that we are all waiting for and we need for a new breath. I know each one of you individually at your best respective skills and if you're in PA its that you deserve it and I have always had confidence on our players, despite the defeats and blows hopes sometimes. Do do not like FRENCH soccer team my friends lol, big players but poor teamwork. Be like BARCA! or Spain team ^ ^ for real !

I invite you to: register and make the forum alive together, to bring news, your decks, talking about subjects ...
I invite you to:
write in French and translate into English as we do at the moment. good communication and understanding are the keys to success:)

thank you all and soon cheers
Back to top Go down
http://perfectalliance.monempire.net
Sponsored content





COME BACK!/LE RETOUR Empty
PostSubject: Re: COME BACK!/LE RETOUR   COME BACK!/LE RETOUR I_icon_minitime

Back to top Go down
 
COME BACK!/LE RETOUR
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
PerfectALLIANCE :: 
 :: Website Announcements/Annoncements
-
Jump to: